Accent Geçici Saç Boyası Kullanımı

Bir süredir saçımdaki boyadan kurtulmaya ve kendi rengime dönmeye çalışıyorum. Ancak, bilenler bilir, bu pek de kolay değil. Saç diplerin 1-2 parmak kendi renginde, sonrası solmuş/bozulmuş/alacalanmış tuhaf renkler. Rezil, pasaklı bi görüntü. Ne çekilen fön bişeye benziyor, ne kesimden bişi anlıyorum... Hem kendi rengime dönmek istiyorum, hem de saçımdaki boyadan arınana dek, pis ve bakımsız saçlar istemiyorum :( İşte böyle bi arayış içindeyken, aradığım mucize ile Rossmann' lerde karşılaştım. Accent GEÇİCİ Saç boyası. 3 farklı ürün var. 6-8 yıkama ömürlü Krem boya(7 lira civarında), 6-8 yıkama ömürlü Köpük boya (7 lira civarında), 3-4 yıkama ömürlü Şampuan boya (4 lira civarında)

Gelelim bu ucuz ama bayıldığım ürünün özelliklerine...Krem boya ve köpük boya; diğer ev tipi boyaların aksine temiz ve nemli saça sürülüyor. İstediğiniz tona göre bekliyor ve sonrasında saçı yıkıyorsunuz. 6-8 kullanıma kadar sizinle kalan yepisyeni(!) saç renginiz sizinle :) Boya ilk 3-4 yıkamaya kadar kendi renginde kalsa da, zamanla saçtan arınıyor. Saçta kaldığı sürede, giysi veya yastığıma akan-kokan bişi olmadı. Köpük ve şampuan boyanın kullanımı elbette daha kolay, ancak beyaz kapatıcılıkta krem boya kadar etkili değiller. Tek tük beyazlarım da olduğundan sonraki alımlarımda krem olanı tercih edeceğim. (Bence bu grubun en etkilisi krem olanı)

Yeri gelmişken, şampuan boyaya dair bi hatırlatma yapayım. Bunun saçta kalma süresi diğerlerinden de az. 3-4 yıkama sonrasında akıyor. Temiz ve ıslak saçıma sürüp, bekledim. Süreç yine aynıydı, üzerinde yazılan kullanım ömründen bikaç kullanım daha uzun olmakla birlikte, kısa sürede saçımdan akıp gitti. Şampuan boyanın beyaz kapatıcılığı yok denecek düzeyde...Saçı renklendirmekte de memnun ettiğini söyleyemem. Krem boyayı bulamazsam günü kurtarmak için alabilirim.

Sonuç olarak : Ben bu ürüne krem olanına bayıldım. Yeni bi renk uygulamak isteyip, yakışıp-yakışmayacağını anlamak için kullanılabilir. Benim gibi gerçek renge dönerken, düzensiz saç rengiyle dolaşmak istemeyenler kullanabilir. Hem uygun fiyatlı-hem de pratik. Elbette kuaför boyaları kadar parıl parıl parlayıp-yumuşacık olmuyor, çok fazla renk seçeneği de yok, ama 6-8 yıkama sonrasında akacağını ve geride iz bırakmayacağını bilmek çok güzel.

Not: Geçici saç boyaları içeriklerinin sağlığa etkilerine dair ne yazık ki hiçbi fikrim yok. Yazdıklarım (SADECE), kullanım sonrası gözlemlediğim kozmetik sonuçlardır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.